30 اکتبر

جراحی بینی کج

جراحی بینی کج : برخی از افراد با شکایت از کجی ظاهری بینی ، به جراح بینی مراجعه می نمایند و تقاضای انجام جراحی بینی با هدف زیبایی بینی دارند.

در ابتدا لازم است میزان کجی بینی توسط جراح بینی مورد بررسی قرار گیرد تا در صورتی فرد دچار انحراف بینی ( انحراف سپتوم ) باشد ، در حین عمل برطرف گردد.

علت بینی کج

در بیشتر موارد کجی تیغه بینی به علت آسیب دیدگی یا مصدومیت ازناحیه بینی اتفاق می افتد. در برخی موارد نیز فرد به طور مادرزادی فرم بینی اش کج است.

درمان انحراف بینی همزمان با رفع کجی بینی

اگر انحراف تیغه بینی منجر به مسدود یا تنگی مجاری عبور هوا شده باشد که با روش های دارویی و غیرجراحی درمان نمی شود، می توان هم زمان با عمل زیبایی بینی به درمان انحراف سپتوم نیز پرداخت.

در برخی موارد انحراف سپتوم به گونه ای است که در ظاهر بینی نیز نمایان می باشد.

جراحی بینی کج

به این نکته توجه داشته باشید که انحراف بینی با کجی بینی تفاوت دارد. معمولا کج بودن تیغه داخل بینی با کج بودن خود بینی اشتباه گرفته می شود. تفاوت این دو به این علت اهمیت دارد که انحراف بینی یک عمل درمانی به حساب می آید بنابراین بیمه های درمانی هزینه آن را پرداخت می کنند ولی کجی بینی یک عمل زیبایی بوده و هزینه های این عمل مانند سایر جراحی های زیبایی باید به طور کامل توسط خود فرد پرداخت شود.

هزینه عمل کجی بینی

قیمت جراحی بینی کج مثل سایر جراحی ها بستگی به عوامل متفاوتی دارد، از جمله تجربه و دستمزد جراح بینی ، میزان گستردگی ، نوع روش مورد استفاده در عمل بینی و تکنیک های مورد نظر، موقعیت جغرافیایی و کلینیک متفاوت است. برای آگاهی بیشتر جراح بینی در طی جلسه مشاوره اطلاعات لازم را به شما توضیح خواهد داد.

جراحی بینی – جراحی زیبایی بینی – جراح بینی

پنج + 16 =